niedziela, 3 lipca 2011

Małe zakupy

Witam chciałam pokazać dziś kilka rzeczy które kupiłam/dostałam ostatnim czasem. Najnowszy zakupy a właściwie prezent od chłopaka to bransoletka firmy by dziubeka, słyszałam wcześniej o tej bransoletce przeglądałam biżuterie tej firmy na ich stornie jednak tę kupiliśmy w centrum handlowym Gemini Park w Bielsko-Białej. Mają tam stanowisko na pasażu handlowym a co do bransoletki to moja jest na jasno różowym sznurku i ma trzy zawieszki: dwa kwiatki i pośrodku nich wróżkę ( mi ona przypomina dzwoneczka z Piotrusia Pana :) )
Tak się prezentuje:











 Bransoletka została zapakowana w woreczek oraz dołączony został certyfikat jakości by dziubeka






 Cena bransoletki: 30zł
 Niedługo wyjeżdżam nad morze, zakupiłam jeszcze japonki.Według mnie wyglądają na bardziej eleganckie chociaż spód jest gumowy jak w sportowych klapkach, to chyba przez ten zdobiony przód.Japonki są bardzo wygodne, dobrze trzymają nogę.
Cena: 39zł
 Lakiery do paznokci firmy Virtual, dużo ostatnio na Waszych blogach było i nich informacji więc skusiłam się na nie. Różowy lakier jest już z poprzedniej edycji Fruit Cocktail nr 148 niestety nie mam zdjęcia pomalowanych nim paznokci ale używałam go już kilka razy i podobał mi się.
Kolejnym lakierem z tej firmy jest już kolor z nowej serii Street Fashion o nr 102 lilac wine po pomalowaniu lakier jest troszkę  ciemniejszy niż w słoiczku ale równie ładny(zdj. poniżej)
Najbardziej w tych lakierach podoba mi się to, że:
*szybko schną
*niekiedy wystarczy jedna warstwa
*są dostępne w pobliskich drogeriach
*cena ok 8zł
Na pewno kupię jeszcze jakiś kolorek z nowej edycji :)






 Virtual  102 lilac wine edycja Street Fashion










Dziewczyny rozdają:)

http://kosmetyczny-kuferek-burn.blogspot.com



Idalia


craving for beauty

Pierwsze rozdanie u Kotwilki 

http://kotwilka.blogspot.com/2011/07/pierwsze-rozdanie-u-kotwilki.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz