czwartek, 23 czerwca 2011

Kuferek- czyli mój sposób na przechowywanie biżuterii

Witam dzisiaj chciałam Wam przedstawić mój sposób na przechowywanie biżuterii a jest nim- KUFEREK :)
Dostałam go w prezencie, posiada przegródki na pierścionki, miejsce na kolczyki, wisiorki, łańcuszki itp. itd zresztą zobaczcie sami tak oto się prezentuje :) :


tak prezentuje się w całej okazałości :)
 tak wygląda "1 piętro" ja przechowuje tam kolczyki, wisiorki itp

tutaj można przechowywać pierścionki, kolczyki, pudełka (ten element można wyjąć i np zabrać ze sobą na wczasy jest zapinany)

tutaj leżakują moje łańcuszki, woreczki oraz bransoletki

Osobno przechowuję bransoletkę Lilou oraz pierścionek ;)

To na tyle mojej organizacji biżuterii, oczywiście każdy może mieć swój sposób na ułożenie poszczególnej biżuterii :) 


pozdrawiam Natalia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz